30.7.10

bersoal jawab sendiri..


SOALAN: kenapa anda masih mengingati si dia?
JAWAPAN: sebab si dia telah mencairkan hati saya
yg x pernah rasa nak sayang orang



SOALAN: kenapa perlu mengingati si dia lagi?
JAWAPAN: sebab si dia mempunyai ciri-ciri lelaki yang saya suka.

SOALAN: adakah anda menyintai si dia?
JAWAPAN: cinta? saya sendiri tak tahu apa itu cinta. tetapi apa yang pasti, saya merindui dan menyukai si dia.

SOALAN: adakah anda masih menunggu si dia?
JAWAPAN: ya! saya masih menunggu dia. sehingga saya akan tutup hati saya seperti dulu.

SOALAN: apa yang anda akan lakukan sekiranya anda sangat merindui si dia?
JAWAPAN: saya akan baca semua mesej-mesej kami, menatap semua gambar-gambar yang ada pada saya. sekiranya saya menghadap facebook, saya mesti membuka profil si dia untuk mengetahui sebarang perkembangan si dia.

SOALAN: pernahkah dia memberikan anda sebarang hadiah atau seangkatan dengannya?
JAWAPAN: ada. 24.10.2005, bufday saya, kad & gelang.letak dalam buku
yg die pinjam. so sweet. then cpt2 dye balik.

SOALAN: apa yang anda rasa sekarang?
JAWAPAN: saya merasakan diri saya sangat menyedihkan, sebab saya menunggu si dia yang sudah ada teman sendiri. saya tahu yang dia mungkin tidak mengingati saya lagi..


I MISS HIM.. :(

tried to forget him. but it's hard for me...

No comments:

Post a Comment