5.11.10

s e d a p n y a




Semekom !
waa...sedapnyaa..
sape suke mkn sukun?
meh nak citer pasal sukun..

aku suke sgt sukun nie haa.
febret wooo..
even bila mkn aku akan dpt habuan yg xberapa elok..
aku tetap degil dan makan jugak..
hahaha
biar le kna marah.
tp suke nak wat xcm mna..
:(
lagi2... mmg jual sukun goreng..
ape boleh buat.
bedal je laaa.
walau nnt aku tut! rahsia..hahaha

tp sukun nie mmg sedap wa ckp lu..
pastu famous gak..org
ramai cari..
mcm pelanggan mak aku...

hanya mampu aku jwb
"xder laa.... susah nak dpt"
ulang2 kali ..

tp btol mmg susah nak cari..
nie pun ayah aku amik kt member dye kot
myb membe dye ade kebun..
klau x..
susah sgt nak dpt

ha, sukun mkn saje pun sedap , klau org johor keldek ke ape ke.. makan ngn smbal kicap.. ade jgk org makan ngn sambal telor cm kwn aku... ayin.. org perak... dye pun sama cm aku..giler sukun! sodap2... katanya..haha..aku suke mkn ngn kicap.. perghh.. mkn hingga jilat jari..... ngn sambal ape pun sedap lah..haha...pastu minum ngn air panas... ptg2 kan... lagi laa. telan air liur woooo.. :)...

ha, nie aku xleh tahan...sedap! ;D

nie agi laaa. xnak tgk!


K E R E P E K S U K U N


kerepek sukun lagi laaa. xpenah dgr.. xpenah mkn.. kerepek ubi penah laa. teringin nak mkn..tp mna mau bli? aiyark...


ini gamba goreng punya..
ha , anda tergoda?

so klau t'goda g cari sukun cpt buat.
selamat mencuba...
*tetibe


No comments:

Post a Comment