16.12.10

b f f & kawan baik

Assamualaikum

:)

sudah lama menghilang dan menyepi
kecian blog niee xupdate lama da.
agak bz laa da dpt smbung stdy..
alhamdulillah..
aku dpt sambung diploma..
:)
mmg anugerah terindah,,
syukur ya allah..

tittle post kali nie..
kawan baik @ bff

ape erti kwn baik?
bg aku laa. kwn yg sentiasa ade time senang dan susah kite.
hurm..
aku da cube jd kwn terbaik.
tp mcm xckop je lg..
ape yg kureng yee..

da cube jd yg terbaik.
tp masih rasa x terbaik.
what should i do ?

humm..

aku nk cube jd yg terbaik..
tp manusia sume x sempurna kan..

klau terlampau jujur..salah eh ?
jwb sendiri shuhada.
haha

------------------
nak jadi kawan jahat boleh?
gilak~
mna ade kwn jahat,,

so ending nya..
cm citer plak..
aku dah buat habis terbaik utk di gelar sebagai BFF
sorry aku manusia ..xsempurna..

wassalam...

No comments:

Post a Comment